Fotograf Szczecin

Dlaczego warto prowadzić planner – o zarządzaniu czasem

Dlaczego warto prowadzić planner? W tym wpisie opowiem Ci o odpowiednim zarządzaniu czasem, jaki to ma wpływ na Twoje życie prywatne i biznesowe. Co możesz zyskać… Chcę Cię namówić do pobrania mojego autorskiego plannera, albo sama opracuj swój własny. Zapanuj nad swoim czasem i zyskaj wiele niezbędnych minut dla swojej rodziny…Napiszę z mojej perspektywy, o moich problemach i jak mi się udało zapanować nad swoim czasem. Jakie korzyści zyskałam, dzięki planowaniu i jakich problemów się pozbyłam… Ale po kolei

 

Dlaczego warto prowadzić planner

  • jesteś osobą bardziej produktywną
  • lepiej zarządzasz czasem, zyskujesz wiele minut na spędzenie czasu z rodziną
  • nie zapominasz o ważnych wydarzeniach
  • nie zapominasz o wykonaniu priorytetowych zadań
  • masz mniej stresu, czujesz się bezpieczniej i pewniej
  • dbasz o swoją kondycję psychiczną jak i fizyczną
  • skupiasz się na konkretnych rzeczach, a nie myślisz o wszystkim na raz
  • nie gubisz się w realizowaniu celów
  • nad wszystkim masz kontrolę
  • czujesz się pewniej i wiesz, że możesz zdziałać wiele
  • dzięki realizacji kolejnych punktów wzrasta Twoja wydajność i kreatywność
  • jesteś osobą bardziej szczęśliwą, dzięki temu, że robisz swoje w wyznaczonym czasie

Trochę tych punktów wyszło, ale moim zdaniem są bardzo ważne i mam nadzieję, że Cię zmotywowały do działania. Skończ z narzekaniem, z odkładaniem na później. Zacznij tu i teraz. Ściągnij mój planner i zacznij działać. Stań się Panią swojego czasu i ciesz się każdą wolną chwilą jaką zyskasz.

 

Dlaczego warto prowadzić planner – trochę o mnie

Każdy dzień zaczynam od planowania, czasem jeszcze wieczorem z dnia poprzedniego. Muszę wiedzieć co mam do zrobienia. Gdy tego nie robiłam w mojej głowie był jeden wielki chaos. Nie wiedziałam od czego zacząć, co jest ważne, co musi być danego dnia zrobione. A jak nie miałam określonego czasu na wykonanie zadania, to już po chwili się gubiłam. Byłam zestresowana… I do tego to uczucie niewykonania zadania, okropne. Samo zaczęcie notowania, to nie wszystko. Trzeba jeszcze się nauczyć określania wartości danych zadań. Należy podzielić zadania, które trzeba koniecznie zrobić i na te, które można rozłożyć w czasie. Umiejętność ustalania priorytetów jest kluczem do sukcesu. Tego wszystkiego musiałam się nauczyć. Musiałam się wykazać dyscypliną. Początki były trudne, ale po jakimś czasie wszystko staje się prostsze. Jeszcze musiałam wykształcić zdolność określania ram czasowych, by nauczyć się oddzielenia życia prywatnego od biznesowego. Jeszcze muszę nad tym trochę popracować, ale jestem na dobrej drodze. Ale każdy dzień to wyzwanie i muszę pamiętać o samodyscyplinie, ale to zagadnienie znacznie szerzej opiszę w innym wpisie. Jedno jest pewne. Dzięki plannerowi łatwiej mi jest ogarnąć dzień, a dzięki odhaczaniu kolejnych zadań czuję się pewniej i wiem, że kolejne trudniejsze zadanie również uda mi się zrealizować.

 

Temat planowania, samorealizacji, samodyscypliny jeszcze niejednokrotnie będę poruszać. Na początek temat planowania. Mam nadzieję, że Cię zainspirowałam do działania. Poniżej pliki mojego plannera, które możesz ściągnąć za darmo i drukować do woli. A może na podstawie mojego projektu stworzysz własny planner. Ja życzę Ci powodzenia i działaj. Dbaj o swój czas i rodzinę.

 

 

Dlaczego warto prowadzić planner

 

 

Dowiedz się więcej o mnie – Fotograf Szczecin

Zobacz moje prace – fotograf rodzinny Szczecin

Chcesz się ze mną skontaktować – wyślij wiadomość

Nie zapomnij mnie polubić mnie na FB – Anna Gajdzińska Photography

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

76 − 67 =